29 Mart 2014 Cumartesi

WATSONS SAÇ MASKESİ

Merhaba kızlar bugun blogda watsonsların en meshur urunlerınden bırı olan saç maskesini incelemek istedim Aslında bu maskeler hemen hemen her bloggerın blogunda ıncelenmıs kimileri cok memnun kalmıs kımılerı eh ıste demıs kımılerı bayılmıs bu maskeyi bir de biz beraber inceleyelim istedim benım kullandıgım boyalı ve donuk saçlar için olanı avakadolu yeşil olan ürünün görüntüsü böyle
yanılmıyorsam bu ürünün 5 yada 6 çeşidi var ballı süylü yulaflı vs ıslak saçlarınıza masaj yaparak uygulayın 5-10 dakika sonra durulayın daha iyi bir sonuç için watsons avacado treatment şampuanla kullanın diyor ürünün ambalajında... ben urunden kulandım su gordugunuz kadarını bıtırdım
ürünün yapısı oldukça koyu benım saclarım az bu yuzden bu gordugunuz kadarı bana 1-1.5 hafta falan gıttı bu bakımdan oldukça da bereketli bir ürün
gerçekten fiyat performans oranına baktıgınız da gayet ıyı bır urun,ürünün üzerinde işte salonda bakım gormus saclara evinizde sahip olun tarzı bır sey yazıyor tabıkı oyle kolay kolay hıcbır seyın salon bakımı gıbı olmadıgını hepımız bılıyoruz ama gercektten saca bakım yapıyor mu evet yapıyor benım boyadan bı hal olmus saclarımı adam etti mi evet etti tekrar alır mıyım evet alabılırım bu arada ürün 500 ml ve son kullanma tarihi de 3 yıl hepinizi öpüyorum kendinize çok iyi bakın :*

1 yorum:

  1. Bende bunu alsam mı almasam mı düşünüyordum.Teşekkürler :)
    Banada bekliyorum :)

    YanıtlaSil