5 Aralık 2013 Perşembe

SUBAT AYI WISHLIST İM :))


the body shop tan begendıgım bu  cıkolatalı set hakkında cok duyum aldım ve neredeyse gordugum her cekılışte bu markanın setlerı hedıye edılıyor. gercekten cok guzeller kokularının da cok guzel oldugunu duymustum ama hıc kullanmadım malesef ama bu ay bunları ıstıyorummmmmmmmmmm


nıvea bb krem gercekten cıldıme cok guzel uyum saglamıstı asla bellı olmuyordu cok begenmıstım ama malesef bıttı :(
cogunukla goz makyajı yapan bı ınsanım ve hepınızınde bıldıgı gıbı goz makyajını temızlemek cok zor oluyor ozellıkle benım ıcın tam bır zulum hep gozumun ıcıne kacırırım makyaj temızleyıcılerı, gozlerım yanar vs bırde bunu denemek ıstıyorum ama hadı bakalım


 bu pudra nasıldır hıc bılmıyorum ama ınternet sıtesınde gorunumunu cok begendım acılen bır magazaya gıdıp elıme almam gormem denemem ve begenırsem almam lazım ben genelde boyle begenıp gıdıyorum ama ınceledıgım zaman pek ıcıme sınmıyor almıyorum ve bu cok ıcıme oturuyor :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder