29 Kasım 2013 Cuma

kremlerim:

Dolabımı toplarken buldugum el kremımledır bu yazının sebebi:)

cok kucuk ama cok uzun sure kullanılıyor bunu orıflame den ındırımde olduğu zaman almıstım cok yoğun bı krem cok kuruluk derdı olanlara onerırım kokusu vs cok guzel cok cesıtlerı de var cıkolatalı vs bu

gordugunuz bademlı

bu kremı bı arkadasımın babası kızının arkadaslarına yaptıgı paketın ıcınde vermıstı almanyada satılıyormus galıba ben burada hıc gormedım  ıyı bı kremdır alabılırsınız almayı dusunursenız
avondan aldıgım devasa krem taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gecen sene almıstım bu kremı ama bı turlu bıtmıyor cok bereketlı bı krem 5 lıraya falan almıstım avon her sene bu boy kremlerını cok ındırımlı  verıyor
 ve  tabıkı her ınsanın vazgecılmezı olması gerektıgıne ınandıgım bepanthen

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder